Kuva: fentec.fi

Würth Group ottaa Fentecin itsepalveluratkaisun käyttöön globaalisti

Fentec Oy ja Würth Group ovat allekirjoittaneet sopimuksen yhteistyöstä, jolla Würth Group tarjoaa Fentecin RFID-tunnistukseen perustuvaa shop-in-shop -palvelua asiakkaille maailmanlaajuisesti. Fentec 24/7 Solution™ on automaattinen itsepalvelupiste, joka mahdollistaa tuotteiden myynti-, vuokraus- ja lainauspalvelut.

Kuva: fentec.fi

Würthin tarjoama shop-in-shop -palvelu tarkoittaa palvelupisteen sijoittamista asiakkaan kohteeseen. Palvelu tarjoaa koko tuotevalikoiman ja kustomoidun varaston asiakkaan lähelle ja käyttöön 24/7.

– Würth on innostunut jatkamaan ja syventämään läheistä kumppanuutta Fentecin kanssa. Tähän asti olemme käyttäneet Fentecin ratkaisuja menestyksekkäästi Suomessa. Olen iloinen, että olemme saaneet aikaan globaalin sopimuksen, joka mahdollistaa maailmanlaajuisesti kaikkien Würth-yritysten ratkaisumyynnin tehostamisen, sanoo Würth-konsernin Senior Vice President Thomas Garz.

Fentecin mukaan sen ratkaisu mahdollistaa monia automatisoituja toimintoja kuten palvelupisteen inventoinnin, ostojen rekisteröinnin ja uudelleentilaukset. 

FENTEC 24/7 Solution™ on Fentecin oman tuotekehityksen tulos, joka sisältää ohjelmiston, elektroniikan ja mekaniikan. Vaihtoehtoina on kolme erikokoista itsepalvelupistettä erityyppisiin kohteisiin. Tuotteet suunnitellaan ja valmistetaan Tampereella ja Riihimäellä.  

– Olemme innoissamme mahtavan virstanpylvään saavuttamisesta kumppanimme Würth Groupin kanssa. Pitkäaikainen yhteistyö Würth Oy:n kanssa on rakentanut vakaan perustan yhteiselle globaalille menestykselle, Fentecin toimitusjohtaja Jari Kinnunen sanoo.