Pelagia Wolff henkilökuva
Pelagia Wolff

Pelagia Wolff Rejlers Finlandin viestintäjohtajaksi

Pelagia Wolff on nimitetty Rejlers Finlandin uudeksi viestintäjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Wolffin vastuulla on brändin kehittäminen, ulkoinen ja sisäinen viestintä sekä markkinointi. Wolff aloittaa tehtävässään vuodenvaihteessa. Rejlers Finland on lähes sadan miljoonan euron liikevaihdolla ruotsalaisen pörssilistatun Rejlers-konsernin toiseksi suurin markkina-alue. 

Pelagia Wolff

– Olemme iloisia, että saamme Pelagian joukkueeseemme suunnittelemaan ja toteuttamaan tiimin kanssa viestintää, joka edistää liiketoimintaa, mainetta ja kulttuuria sekä vastuullisuusagendaamme. Brändin kehittäminen on keskeistä kasvumme kannalta, sanoo Rejlers Finlandin toimitusjohtaja Mikko Vaahersalo.

Wolffilla on 20 vuoden laaja kokemus yritysviestinnästä, ja hän on viime vuosina keskittynyt etenkin B2B- yritysbrändeihin, muutoksen johtamiseen ja strategiseen viestintään. Hän siirtyy Rejlersille IT-yhtiö Enfosta, jossa hän on toiminut viestintä- ja markkinointijohtajana ja rakentanut integroitua viestintä- ja markkinointitoimintoa. Tätä ennen hän johti yritysviestinnän tiimiä viestintätoimisto Milttonilla.  

– Rejlers rakentaa toimivaa yhteiskuntaa 1000 osaajan voimin Suomessa. On mahtavaa päästä yhdessä Rejlers Finlandin osaajien ja pohjoismaisten viestintäkollegoiden kanssa viemään brändiä kulttuurilähtöisesti seuraavalle tasolle. Rejlersin inspiroiva visio Home of the learning minds on vahvasti kehityshakuinen. Näen, että jokainen viestii ja rakentaa mainetta, asiakas- ja henkilöstökokemusta joka päivä. Sidosryhmäsuhteiden vaaliminen on joukkuelaji, jossa korostuu kuuntelu ja vuoropuhelu. Onkin upeaa, että Rejlersin arvot ovat avoimuus ja luottamus, rohkeus ja briljantit verkostot, sanoo Pelagia Wolff.