Jonas Brennwald. Kuva: GROHE

GROHEn Euroopan myyntijohtajaksi Jonas Brennwald

Saksalainen GROHE jatkaa asemansa vahvistamista ja nimittää Euroopan myyntijohtajakseen (CSO) Jonas Brennwaldin. Hänen toimipisteensä sijaitsee GROHEn pääkonttorissa Düsseldorfissa. Aiemmin Brennwald on työskennellyt GROHEn Pohjoismaiden ja Itä-Euroopan Regional Vice Presidentinä.

Jonas Brennwald. Kuva: GROHE

GROHE on maailman johtava vesi- ja suihkutuotteiden valmistaja. Yritys rakentaa edelläkävijyyttään neljän arvonsa pohjalle: GROHEssa saksalainen teknologiaosaaminen yhdistyy korkeaan laatuun, palkittuun design-osaamiseen sekä kestävän kehityksen mukaisiin ratkaisuihin.

Viime aikoina GROHE on laajentanut valikoimaansa siten, että se kattaa myös posliinituotteet. Näin GROHE on vahvistanut asemaansa kokonaisvaltaisten kylpyhuoneratkaisujen tarjoajana. Tämän lisäksi GROHE on kehittänyt useita innovatiivisia tuotteita, kuten GROHE Sense Guard -vedenhallintajärjestelmän, joka tunnistaa vesivuodot ja myös katkaisee vedentulon.

-Uskomme, että tällaiset alan innovaatiot synnyttävät 40 prosenttia GROHEn tulevien vuosien liikevaihdon kasvusta. Ne tarjoavat meille monia mahdollisuuksia. Samaan aikaan jatkamme tietenkin ydintoimintojemme, eli keittiön ja kylpyhuoneen, tuotteiden kehittämistä, sanoo Jonas Brennwald.

Jonas Brennwaldin aikaisemmassa tehtävässä aloittaa Peter Juul, jolla on viisi vuotta kokemusta kaupallisen johtajana. Hän ottaa nyt vastuulleen GROHEn General Manager -roolin Pohjoismaissa ja Baltiassa.

-Peter Juul on kuluneen vuoden aikana aiemmassa roolissaan osoittanut, että hän on oikea ihminen viemään GROHEn Pohjoismaiden strategiaa eteenpäin, sanoo Jonas Brennwald.

GROHEn kattavat keittiö- ja kylpyhuoneratkaisut sekä uudet innovaatiot ovat esillä parhaillaan Pohjois-Euroopan suurimmassa rakennusalan tapahtumassa NordByggissä, joka järjestetään 10.–13.4.2018 Tukholman Alvsjössä.


GROHE on maailman suurin hanavalmistaja ja maailmanlaajuinen brändi, joka on omistautunut innovatiivisten kylpyhuone- ja keittiöratkaisujen valmistamiseen. Vuosikymmenten ajan GROHE on keskittynyt tärkeisiin yritysarvoihinsa – teknologiaan, laatuun, muotoiluun ja kestävään kehitykseen. Arvot kuvaavat GROHEn omistautumista ja kykyä luoda ennennäkemättömiä vesikokemuksia, jotka takaavat ”Pure Freude an Wasse” -lupauksen täyttyvän jokaisen käytön kohdalla.

GROHEn tuotteet kantavat ylpeänä ”Made in Germany” -merkkiä, joka on jo vuosien ajan vahvistanut kuluttajien luottamusta yritystä kohtaan.